2010. szeptember 22., szerda

védőnőnél

2010.09.21.(holnap töltöm a 8.hónapot)
Súlyom:8800gr
Hosszom:70cm

Délelött itt volt tati és apával lecsrélték a konyhaablak  elött a teraszon a tetőt igy már ot is világosabb van.Bordó pala volt fennt és most átlátszóra cserélték.Tavalyi felújításkor ez elmaradt,meg a bejárat elöttit kéne még.Régi az ami fent van és oda meg gegy bordó  lesz majd,meg van véve csak az nincs aki feltegye,mert nagyon magasan van!(hihetetlen hogy tati mikre képes ujjak nélkül).Délután 1 óra körül ment apa dolgozni,mi is mentünk vele,mert anyával akkor mentünk a védőnénihez.Szokás szerint megint elaludtam az úton,de most ültem is a kocsiban és nézelődtem.
Anyával mindig vitatkozok,mert állandóan hasra fordulok és igy nem tud bepelenkázni meg öltöztetni és én hisztizek,csapom a lábam-kezem a pelenkázóhoz.
Anya mindig elmondja hogy így nem jó,nem megy,de én csak hasra fordulok.Végig hallgattam amit magyarázott aztán kérdezte hogy értem-e én meg mondtam hogy:ahan,ühüm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése