2010. szeptember 8., szerda

Első névnap

Ma van a névnapom!
Anyáéktól olyan dolgokat kaptam amire szükség van,ruha,ennivaló,pelus,rengeteg puszi,szeretet és még többet játszottak velem mint szoktak!
Meglepetésként eljött Terike mama és keresztapu/tatát nagyon régen láttam és ő is engem:(sokat dolgozik)
Kaptam kiscipőt,egy hosszú ujjú együttest/ami kicsi:(/és sütit amibe belekóstólhattam:)
Kaptam üzeneteket:Gabitól(a fodrásztól,)Zsuzsikáéktól(Éva mama unokatesójától.)
Andiéktól(anya barátnőjétől és a családjától)Éva mama felhívott(de majd jönnek hétvégén)
Mónyi(anya barátnője),Tündi(keresztanyu,ö is hétvégére ígérte hogy jön vagy pénteken)
és kedves druszám,névrokonom Zsolnai Regina:)tényleg van egy ilyen nevű lány az iwiwen az ismerőseim közt:).Eddig ők köszöntöttek fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése