2010. szeptember 26., vasárnap

Doktor bácsinál

Csütörtökön este 2 óra alvás után felébredtem és nagyon sírtam,utána kicsit hánytam meg folyt az orrom.Anyáék és én sem aludtam sokat,meg a fogacskám is jön és nagyon keservesen sírtam.Pénteken reggel korán elment anya a kórházba az injekcióért!Most adta be magának először.Nem fájt neki csak szúrt meg csípett:)
Hazajött délelött és elsétáltunk a doktorbácsihoz,eddig csak oltáskor találkoztunk!
Köhögök,folyik az orrom,kaptam Fenistil cseppet.
Szerencsére lázam nincs,jó az étvágyam is,az éjszakát végig alszom,az orrszívásnál nagyon ellenkezem!
Nem mert anya a hétvégének indulni,szerencsére nincs nagy baj,de most jön az influenza szezon és vigyázzni kell!Meg anyára is veszélyesek most ezek a dolgok mert kapja ezt az injekciót ami még jobban legyengíti az immunrendszerét,de állítólag a betegségre nagyon jó!
Pénteken megint jött tati,mert a haverja csempézte a wc-t,mami meg 4 óráig dolgozott és busszal jött.Azóta itt van:)

2 megjegyzés:

  1. szia
    küldjük a gyógypuszikat.örülünk, hogy semmi komoly..
    Boginak kisebb korában a Cebion multivitamint adtam..szerintem jó és már Rebekának is adhatod ősztől tavaszig..
    használ az injekció?
    puszi nektek

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi!
    Nem érzek még komolyabb változást!Talán már a csuklómon annyit érzek hogy éjszaka már nem fáj annyira!
    Ja,csak annyi hogy nem Rebeka,hanem Regina,de semmi baj!Vitamint majd kipróbáljuk!

    Puszi!

    VálaszTörlés