2010. szeptember 12., vasárnap

Szüret

Tati jött reggel és apával leszüretelték a szőlőt,aztán mentünk dédihez és ott is!Anya,én és mami főztünk,a tanyán!Délután jöttek ebédelni!Dédi nem is akart enni csak engem szeretgetni!Délután pedig hazavittük,anyáék megnézzték a szilvacefrét ebből lesz majd pálinka.tati rakni akar nekem félre egy szép üvegbe majd szilvapálinkát és 18 éves koromban megkapom!
Hazafelé menet elmentünk anya nagybátyjáékhoz,még ők nem láttak engem és azt mondták nagyon gyönyörű kisbaba vagyok!
Tati és mami itt is aludtak,este jót játszottunk és pedig megmutattam mit tudok most elelvás elött a kúszást gyakoroltam.De ugy hogy a fejem lent volt a matracon a popsim meg az égbe és ugy haladtam előre!
Este 9kor sikerült elaludnom!

2 megjegyzés:

  1. szia
    az éheztetés csak vicc volt, remélem tudod:)a pálinka ötlet nagyon megható...nagyon viccesek az első próbálkozások a mászás előtt, Bogi is így kezdte anno..
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Értem én a viccet!:)
    A pálinka most se lesz gyenge,nem még 18év múlva!De biztosan értékelni fogja,nem azért mert szesz,hanem hogy gondolt rá a tatája:)Én is örültem volna neki 18évesen biztos!Ha már a 18ra nem kaptam talán kapok valamikor:P

    VálaszTörlés