2010. szeptember 10., péntek

Csavargós nap

Anya ma ment az orvoshoz és én elkísértem.Tati meg mami jöttek reggel,jött apa is mert mennie kellett az OTPbe,őt iraktuk a bank előtt addig mamit elvittük az oviba és én is bementem anyával.Nagyon tetszett mindenki,nézztem a gyerekeket hogy játszanak,az óvónéni vállát megveregettem,s brümmögtem neki:)
Azt mondta mindenki hogy nagyon sokat nőttem és hirtelen kék szemem van.Ezután apát "felszettük"a bank előtt,és anya bement az iskolába az egyik bizonyítványáért/mert kell a nyugdíjhoz/.
10órára mentünk ki a kórházba az injekció miatt,de ez elég hosszadalmas lett volna és mivel volt egy másik fontos dolg/2napot kapott anya hogy leadja az összes bizonyítványát,és fellebbezzen is egy úttal,így oda siettünk/.
Pár adatot felvettek az injekcióhoz,másfél óra papírmunka,és injekció beadás tanulása vár anyára.De mivel apának mennie kellett dolgozni és nem volt aki velem legyen így péntekre tették át,mert apa otthon így kettesben leszünk.
A főorvos úr most látott először engem,nagyon tetszettem neki!
Utána tati elvitte anyát a nyugdíjhoz hogy elintézze a papírokat,pont nem volt elötte senki,de nem vártak és apát gyorsan hazavittük.Aztán én már aludtam a kocsiban,anyát felvettük és kimentünk a tanyára tatiékhoz,nagyon csodálkoztam hogy ahány helyen megállunk mindig máshol ébredek.
Már ismerős a hely és nagyon gyönyörködöm benne.
Még dédimamit is meglátogattuk!
Tegnap óta már puszit is küldök,égbe-világba mindenkinek!
Egész nap alig ettem valamit,de anya vett a nagykerbe sárgadinnyét,őszibarackot,almát nekem,mikor hazaértünk csinált sárgadinnye turmixot és 2 bébiételes üvegnyit megettem aztán a napi alvást is bepótoltam,másfél órát!
Este fürdés után megint apa helyén játszodtam és utána elaludtam az ágyikómban.

1 megjegyzés:

  1. sziasztok
    jó kis napotok volt:)
    és milyen hősiesen viselte Regina is még úgy is, hogy éheztettétek:)))))
    puszi

    VálaszTörlés