2010. szeptember 10., péntek

Fél nap anya nélkül

Anya már nagyon korán 5 órakkor kelt,mert fáj a derekam és időbe telik még felöltözni is meg fél 8ra ment a kórházba.Fél 10 után végzett,kitöltötték az orvossal a papírt,a nővérke pedig adott neki tájékoztatót,kis hütőtáskát/majd abban kell hordani az injekciót/meg egy válltáskát.Megkapta az első szurit is eddig minden rendben és utána gyakorolták,mit hogy kell!2-3szor kell menni 2 hetente pénteken,és ha már jól megy akkor itthon adhatja magának!Szakadt az eső,még annyi ideje volt hogy vett nekem tápszert a busz indulásáig!
11órakkor már itthon is volt,épp apával főztünk:)

2 megjegyzés:

  1. sziasztok
    biztosan nagyon jó volt apával kettesben:)
    Évi! akkor ez most a biológiai terápia???
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Azt nem is írtam hogy kisasszony is hajnali 5kor kelt,készülödtem közben apa kivette magához az ágyba ott vigyorogtak,puszilkóztak,nem volt kedvem menni én is ott akartam velük lenni:)Igen ez már az,Humira injekció 2 hetente,hasba illetve combba!
    Nem éheztettük,de nem nagyon kellett neki a tejcsi/látnivaló jobban érdekelte,az utcában is tátott szájjal nézi az autókat bicikliseket,minden tetszik neki/.
    Már 3-4 órát is kibír kaja nélkül,de nem sír ha éhes,nekem kell adnom mert nem könyörög,de jókat eszik,azért jó hogy már nem 1,5-2 óránként,mert az egész nap egy végtelen etetés volt:)
    Minden rendben vele,egészséges,szépen fejlődik,mindent megeszik,nem hasfájós!
    Röviden ennyit akartam még!

    Puszi!

    VálaszTörlés