2010. szeptember 19., vasárnap

Játszós hétvége

Szombaton jött mami meg tati,mert minden hétvégén jönnek.Tati nagyon sokat játszott velem meg apa is mert ma nem kellett mennie dolgozni.Mami főzött finom húslevest és rizseshúst ebből ettem én is!Délután mentek haza mert másnap libavásár.Kár hogy elmentek jó lett volna ha legalább mami itt marad velünk!Este már fél 7kor aludtam,de csak egy órát aztán szórakoztattam anyáékat,míg  végül pót vacsorát is kértem fél11kor utána szépen elaludtam.
Reggel én ébredtem legkorábban,aztán anya de én még vissza szundítottam,meghallottam hogy anya ébren van én is felébredtem.Reggeliztem aztán mentem a levegőre"brümmögni"anya pedig főzött.Aztán be hozott a konyhába mert kiabáltam neki.
Valaki kopogott,mivel a kapuhoz egy kulcs van még(anyának 1,apának 1,és tatinak és maminak1, aki be tud jönni azok ők!
És tényleg ők voltak,meg dédi mami.Nagy főzőcskézés vol,mert mami is hozott félig főtt ebédet,itt pedig folytatta.
Ma viszont itt maradt mamikám és mivel rossz idő volt,játszottunk az ágyban és anyáék lagziját néztük!
Tatit rögtön megismertem és nézztem is hogy került oda.Anya pedig varrt nekem egy világoskék plüss tipegő nadrágot,nagyon szép lett:)
Én pedig nem nagyon ettem csak reggel,de akkor talán ebéd is volt,de ugy igazán csak csipegettem!Na meg vacsira egy üveg tejcsi:)
2 napig kézről-kézre jártam sokat játszottak velem,mindenkihez bújtam.Tati telefonált este és mikor meghallottam a hangját el akartam anyától venni a telefont,de elötte megnyalogattam:)ennyire szeretem a drága tatikámat.

Még 1-2 hét és átköltöznek,akkor nagyon sokat leszünk együtt.

1 megjegyzés:

  1. De jó dolga volt valakinek:)és még milyen lesz, ha mamiék átköltöznek:)
    puszi nektek!!

    VálaszTörlés