2010. szeptember 14., kedd

Amit tanulás nélkül már tudok

Anya hetek óta azon gondolkozik elég folyadékot iszok-e!Kezdetben kamilla teát kaptam de nem ittam meg,aztán vizet,hát ez se jött be.Vettek barackos teát,de már a vége felé ezt sem ittam meg,később ujra vízzel próbálkoztak,másik cumit tettek az üvegbe,de igy se kellett,csak rágtam a cumit ha víz volt benne.Majd pohárból itatott anya/vízzel/a nyelési technikát még nem tudtam elsajátítani(csak a kádban)
Hogyan kell a fürdővízből inni?illetve Hogyan kell a habot nyalni?
szóval pohárból inni nem tudok/de ügyeskedem/viszont bugyborékolni rögtön tudtam és senki sem tanította!

Hétvégén tanítottak tapsolni mostmár csinálom magamtól csak nem csattan a tenyerem,viszont az ágy végén igen,meg pofozkodni tudok:)pedig ezt se mutatták:)puszit is küldök.Próbálkozok felülni is,hátonfekvésből,meg a bébyhordóban is előre dőlök.félig fekvő helyzetbe szoktak lerakni anyáék az ágyra és nagyon gyakorlom az ülést,eldőlök oldalra és folytatom a kúszás tudományt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése