2010. augusztus 29., vasárnap

vendégek és vendégségben

Mami és tata pénteken eljöttek,végül estefele tati mégis hazament nem maradt itt.Másnap délelött jött dédimamival.Aztán átmentünk Újszászra Rózsát felköszönteni/dédi,tata,mama,anya és én/mama meg tata onnan elmentek Irénke dédihez az idősek otthonába!Apa meg otthon maradt mert nem fért be a kocsiba!
rózsa jó megszeretgetett,nagyon örült nekem(kaptam tőle egy piros kis mellényt,pont jó rám,most hogy itt a rossz idő fel kell öltözni:(/
Hazaértünk anya megetetett,közben apa Terike mamával beszélt telefonon,kis idő elteltével újra telefonált,akkor anyával beszélt hogy eljöhetnek-e!Egy óra múlva már itt is voltak,jött keresztapu,Marika dédi,mama és a szomszéd bácsi hozzta őket!Sajnos Misi tata már nagyon régen látott,mindig dolgozik!
Jaj ez a mama.....megint el akart vinni,szeretné ha vele lennék.
Anya meg apa azt beszélgették mondjuk jövöre ha már nagyobb leszek,majd csinálunk olyat mint régen(mikor még nem voltam)hogy majd elmegyünk pár napra és ott alszunk:)
Kicsi vagyok még,meg ott nincs ágyam,anyáék meg nem mernek velem aludni nehogy rám feküdjenek,de ha már nagyobb leszek akkor össze tudunk bújni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése