2010. augusztus 20., péntek

Ez egy mozgalmas nap

A mai napra nem terveztünk semmi különöset.De tata már korán eljött hogy menjünk haza/hétfőn már említette/aztán addig-addig beszélt hogy anyáék beadták a derekukat!Végül kiderült hogy segíteni kellett pakolni a garázs melletti lomosba,csak nem merte tati mondani!Meg tata dédit "becsapta"így vágott 3 tyúkot,az egyiket anya megfőzte!Rengeteg mindenkivel találkoztunk,tata húgával/jaj nagyon tetszem neki,szeret,neki még nincs unokája,pedig a nagyobbik lánya 8éve házas/
Mamiért mentünk 2 órára,be akartak vinni az oviba de én elaludtam,így aki látni akart az kijött:)
Mami nem is tudta hogy mégis eljöttünk:)nagy meglepetés volt!Mindig nagyon hiányzok neki és velem akar lenni!
Aztán délután dédit hazavittük és még bementünk Katiékhoz/mama nővéréékhez/ott is jól megszeretgettek,amikor jöttünk el a hangomat is megmutattam!Keresztanyu akkor ért haza,csak gyönyörködtek bennem:)ők is megszeretgettek!Jó volt anyának is mert már rég volt náluk!Meg egy kicsit otthon is volt!
Az asztalon volt egy tálca én megfogtam és elkezdtem rágni,nagyon tetszett mindenkinek!Nem voltam pedig éhes mert indulás elött ettem!Hazáig aludtam a kocsiban és még az ágyban egy órát.Fél7kor keltem,anya gondolta is hogy későn fogok aludni.Szerencsére fél10körül elaludtam,anyáék 1 óra múlva szerettek volna aludni de égtelen ordításba kezdtem,talán a fogam miatt is,meg tele volt a nózim és mint kiderült tvzni akartam,kaja nem kellett de a tvt néztem volna,apa megszánt és kicsit megengedte,aztán a mászó tudományomat erősítettem:)Kb fél óra alatt ismét elaludtam!Hajnali 2körül újjabb szirénázást produkáltam,de azzal a mozdulattal vissza is aludtam!
Biztosan bújik az ici-pici fogacska,hetente azért van ilyen!Ennyi belefér,egyébként is jó baba,meg hát ha jönni akar a fogacska az fájdalommal jár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése