2010. augusztus 25., szerda

Már megint...

A reggeli ébresztés nem maradhat el,de mindig újjítok valamit,most épp édesen sikítoztam amíg apát is fel nem költöttem./
Éjfélkor jön haza én meg reggel 6-7 körül ébresztőt fújok neki,anya már elöbb ébren van!/

Apa felkelt kivett az ágyból és jól megpuszilgatott,aztán oda tett anya helyére,betakart és átölelt és meg akartam fordulni csak nyögtem,erőlködtem mert nem bírtam,ő meg csak nevetett:)
Jókat játszottunk ma is,anya este mesélt és én csak figyeltem,figyeltem!
Utána fürdés és vacsi volt,de nem aludtam ám el,hagytam hogy anya ringasson,közben énekelt én mosolyogtam és simogattam!
Miest betett az ágyba vigyorogtam,forogtam,játszottam.Aztán letett a szőnyegre a tv elé,egy darabig ott ült.Rám mosolygott én már azon is kacagtam,ugy gondolta hogy amíg nézem a tv-t ö elszalad zuhanyozni,naná hogy észrevettem és ordítottam utána.Már fáradt voltam de fel-fel sírtam,megint a fogam:(de fél10 körül sikerült elaludnom!
Apa mesélte hogy mikor hazajött sóhajtottam álmomban,nem sokkal utána anya is,hogy apa se maradjon ki,ő is így tette!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése