2010. augusztus 18., szerda

Váratlan látogatók

Terike mama telefonált délelött hogy eljönnének hozzán,jöttek is elég hamar.Nagyon sokat játszottak velem a végén már nagyon fáradt voltam.Aztán anyának működött a 6.érzéke!Ugyanis Éva mama 3 napot bír ki ugy hogy ne hallja anya hangját,és ne lásson engem!Este nem tudtak beszélni mert anya telefonja kikapcsolt!Érezte hogy ma átjönnek....így is lett,mama rögtön munkából jött/abba a ruhában volt amiben dolgozik!
Már kaptam előre a névnapomra egy hatalmas fáncsit,majd késöbb lehet rajta lovacskázni,a nagy orrmányát már megfogdostam,tetszik nagyon!Kaptam 2 hosszú ujjú bodyt egy virágosat/déditől/egy szívecskéset/mamitól!Meg Terike mama ikertesójáéktól egy piros kis hintát!
A látogatók ugy lefárasztottak hogy miest elmentek én álomra hajtottam a kis buksimat!
Nagyon sok mindent kaptam:)

1 megjegyzés: