2010. augusztus 19., csütörtök

Segítséééég!!!!

Már nagyon tanácstalan vagyok,nem tudom mit tegyek!Regi állandóan kiabál,de szó szerint eleinte viccesnek tartottuk!De amikor hajnalok hajnalán ezt csinálja meg napközbe is,egyszerűen 2mp időm sincs,próbálom szórakoztatni,de azért mellette legalább ennem-főznöm kéne és más dolgom is lenne ami esetleg nem várhat!Persze mondjuk azt se bírja ki hogy vizet melegítsek és beletegyem a tápszert,mert üvölt!Ez kb 1 perc,mint akit nyúznak!
Nem tudom mit gondolhatnak a szomszédok,talán azt hogy hagyom a gyereket hagy sírjon,vagy nem adok neki enni!/tulzottan nem érdekel,mivel gyerek sír,meg lehet baja/Nagyon anyás is,miest nem lát...de ezt már írtam!lehet én vagyok a probléma,velem akar lenni,én nyújtom az ételt,biztonságot/már most félek az óvodai levállástól/
Tudom próbálgatja a hangját,de mikor beszélünk hozzá rögtön fülig ér a szája!Tehát nagy baja nem lehet,talán unatkozik???Lehet csak ez a baj,én meg szórakoztassam????Meg Misi,de ha nincs itthon akkor csak ÉN vagyok és ezt nem önzésből írom!ÉN vagyok a valaki!!!
El van ő amugy,tvt néz,játszik....de mikor ez rájön....
Már tényleg tanácstalan vagyok hogy hogy kezeljem,elég régóta tart!Talán majd megunja?Normális ez?
Ráadásul a védőnő is hallotta az utca végén,persze mikor itt volt,kisasszony eljátszotta a jó kislány vagyok-ot,meg se szólalt!

Lehet ezzel akarja felhívni magára a figyelmet hogy unja magát?Mivel kössem le?Szeretek vele foglalkozni és nagyon jó vele lenni!Az életem értelme!

5 megjegyzés:

  1. halihó
    szerintem elért Regi is abba a korba, amit úgy hívnak az okosok, hogy szeparációs szorongás..
    http://www.kismamablog.hu/gyermekneveles/szeparacios-szorongas-ket-felvonasban
    ezt találtam most gyorsan neked, ez talán megnyugtat..nyugodj meg, nincs semmi gond...Reginek is meg kell értenie, hogy hiába szeretnél nem tudsz a nap minden percében vele lenni..ez kicsit fájdalmas nekik, de túl lesztek rajta...
    az is megoldás lehet, ha befér a konyhátokba a járóka v. egy kis szőnyeg, így amíg ott vagy és főzöl kint lehet veled, lát, beszélhetsz hozzá stb.
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi hogy segítettél!Nem is tudtam hogy ez a neve!A jelenség adott észrevettem!Ha kilépek a szobából sír utánam,ragaszkodik hozzám!Apa mondja:érdekes ha csak én vagyok vele nekem nem csinálja!(nem is keres)
    Na ja,nem ő vele volt majdnem 9 hónapig!:)Mi nagyon nagy összhangban voltunk végig és sokat beszéltem neki,ezt születése óta folytatom:)Viszem magammal néha a konyhába is,csak ha én tuom csinálni a dolgom és viszem magammal akkor ő nem levegőzik!Szeretem ha sokat van kint,na de majd megoldom!Akkor hagy nézzen,mostmár szép vagyok mertt van fogam:)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Ja és kb 2m lehet a távolság,vagy látótávolság,addig nincs baj!De ha a szobában vagyok akkor is kiabál!Az is ezért van?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm hogy segítettél!Lehet hogy még lesz ilyen alkalom:)Mostmár megnyugodtam rendben van vele minden!Én kellek neki és ez a lényeg,de azért apa is jó neki!Puszi!

    VálaszTörlés
  5. szia
    örülök, hogy segíthetem..és hogy megnyugodtál..amikor olvastam a bejegyzésed címét el sem tudtam képzelni mi lehet a baj...:)
    te és Misi jelentitek neki a legnagyobb biztonságot..ahogy önállósodik majd úgy lesznek mások is,akiket feltétel nélkül elfogad..
    puszi

    VálaszTörlés