2010. augusztus 26., csütörtök

ovis ajándékok

Ma reggel mamiék eljöttem,még mielött dolgozni ment mami!Hoztak nekem gyümölcsöt és az oviból küldtek nekem egy hatalmas nagy nyuszit,akkora de akkora...hogy a fülével betakarózhatok!Kaptam még egy babakocsit,tati viccből bele fektetett,pont méretes...na majd ha ezt tolom ezerrel a járdán:)Az egyik daduskanéni meg az unokájának a kinőtt szandáit és mellényét küldte el nekem!
Mami nagyon sok mindent hazahozott az oviból mikor selejtezés volt,sok mindennel  már nem lehet játszani mert új szabályok vannak!Még van mamiéknál a garázsba pát zsák játék amit nem is láttunk!Vannak építőkockák,babák,plüssök,társasok,kirakók,szinezők,babilon,pötyi/még ezekkel anyáék is játszottak az oviban:)hogy csak egy párat említsek!Szóval rengeteg minden van aminek hasznát veszem,majd ha ovis farsang lesz jelmezeket is kapok,van minden,mami kapta eg ynyugdíjas ovónénitől:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése