2010. augusztus 21., szombat

...

Este 11kor már aludtam de égtelen sírásba kezdtem/jön a fogam/aztán tvzhetnékem volt.Majd hajnali 2kor újra felsírtam,de visszaaludtam!Reggel ismét korán keltettem a családot!Délután nagy meglepetés volt!Mami és tati 6 óra körül jöttek és mondták itt is alszanak!Este nagyon jót játszottam tatival és mamival.Megnézték milyen úszás-pancsolást folytatok fürdés közben és utána volt mese,hami,és hatalmasat játszottunk 1 órán keresztűl!Utána megint égtelen sírásba kezdtem a fogam miatt,apa játszott kicsit velem jó kedvre derített,anya bekente az ínem és utána elaltatott!Végül kúp nélkül megusztam,anya nem is bánja,de nem szeretné hogy szenvedjek!

1 megjegyzés:

  1. szia
    szegényke...ezek a fogacskák..szerencsére ez nekünk kimaradt, Boginál észre vétlenül bújtak ki..érdekes, hogy neki egy éves korában még nem volt foga, az első szülinapján láttam meg az első csipkéket a szájában:)aztán elég gyorsan behozta a lemaradást..
    puszi

    VálaszTörlés