2010. július 20., kedd

Védőnéninél

6hónapos letttem(vagyis még 2 nap)de a státusz vizsgálatra mentünk.
68cm vagyok és 8200gr!
A védőnéninek nagyon tetszem,azt mondja édes vagyok és szép a kék szemem!Az utat megint végig aludtam!Most egy kisfiú felébresztett mert kiabált,majdnem sírtam:(anyával megnézztük a mesefigurákat az ajtókon,nagyon tetszett nekem!Azt mondta a védőnéni(Andi)hogy majd valamelyik nap eljön hozzánk!
Ági a védőnénink elment és újjat kaptunk helyette!
Tegnap egész nap anyával voltam sokat játszottunk és mesélt is nekem!Ma reggeltől tiszta anyás lettem,miest eltünt a látótérből kiabáltam neki!Apa etetett és akkor is anyát nézztem!:)

2 megjegyzés:

  1. szia
    jó kis súlyban van a kisasszony:)
    Bogi fél évesen 6850 g és 68 cm volt:)))
    várom a friss képeket..puszi Nektek

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tennék fel képet de a Vista ne engedi:(nem tudom telepíteni a telefont,sajna:(Szerintem a tápszer nyomja meg,de jó étvágya is van!Na,meg a gének de remélem nem lesz duci!Szerencsére nem hasfájós,nem sír sokat.Most épp rám van tapadva,miest nem lát elkezd kiabálni,ez most 2 napja tart,még többet foglalkozok vele mint amennyit szoktam!

    VálaszTörlés