2010. július 21., szerda

Nagy utazás

Reggel tatiék korán jöttek,én is már fél 7kor ébren voltam!
Elmentünk Tiszaföldvárra Zsolnai mamiékhoz,meg dédiéknek.
Dédimami kifizette apának a szemüvegét,ugyanis ő is szemüveges lesz!
Anélkül nem engedik dolgozni az új munkahelyén!/Végre 2 hónap után beindul a meló itt a másik utcában igy még többet tudunk 3asban lenni/
Tanakodtak anyáék ha csak ketten mennek Földvárra akkor pár száz forint de engem nem visznek,pedig rám is kíváncsiak,Évi mami és Jani tata vigyáztak volna rám.De ugy döntöttek mindanyian menjünk hogy ne legyen sértődés!Már 10 perc után folyt rólam a víz,anya meg szidta magát amíért ebben a forróságban elindultak velem!Jobb a kocsi mert gyorsabb mint a busz és nincs huzat!Odafelé végig aludtam az utat,meg haza is!Jó kislány voltam,beszélgettem és kiosztottam egy csomó puszit!
Mikor hazaértünk csurom víz volt a ruhám,kicsit "száradtam"azután anya megpancsiztatott.Ettem kicsit és utána csak aludtam.2óra alvás után sírva ébredtem mert éhes voltam a szemem sem nyitottam ki,ezután folytattam az alvást!Anya 7kor költött,én vigyorogtam,megfürdetett.

Hosszú idő után elszánta magát anya egy próbára és éjszakára nem kaptam pelust!Már 2 hónapos korom óta nem pisilek éjszaka,csak ébredés után nem sokkal!Ez most egy próba.Ha ügyes leszek ez lesz minden este és akkor mondhatni hogy 6 hónaposan már nem kellett éjszakára pelus,de már 2 hónapos koróm óta se!
Most hogy meleg van északa legalább az se melegít!
Ha baleset ér akkor ágyhúzás,igyis-ugyis,anya holnapra tervezte!:)

2 megjegyzés:

  1. sziasztok!!
    a hűség tényleg kibírhatatlan..Bogi egy szál bugyiban szokott autózni..
    mit látok???már el akarod hagyni a pelust!!nem semmi:) ügyes csajszi..várjuk a folytatást..bár szerintem ez még korai..de hátha...Bogi ennyi idősen reggelente mindig full tele pelussal ébredt...

    VálaszTörlés
  2. Egyenlőre nem sikerült a tervem,mert elalvás elött ruhacsere volt,de száraz volt reggel a pelus!Lehet akkor kéne levenni róla a pelust mikor már elaludt.Meg gondolom el volt fáradva az utazástól,egész délután aludt estig és utána pisilt....majd legközelebb,mikor nyugi lesz,mondjuk mostanában már nem megyünk sehova!Lehet ma megint megpróbáljuk...

    VálaszTörlés