2010. július 27., kedd

Első nap apa nélkül...

Ma ment apa először dolgozni,de igazából oktatás volt meg fontos dolgokat mondtak neki.Egész délelött szomorú és komoly voltam,anya alig bírt megnevettetni.Megnéztük a Csiribirit,babazenét hallgattunk,anya mesél meg játszottunk!
Apa dél körül hazajött és vele akartam lenni,kicsit megszeretgetett és vissza kellett mennie.Megkapta a munkaruhát,a sapit én is felpróbáltam!:)
Délután 5 óra körül mikor ettem,jöttek mamiék Földvárról!Meg "öreg"kereszték és Szabina!/Apa unokatesójának a lánya/.Szolnokon voltak az SZTKba és onan már nem sok idő az út!/100-on 10 perc!/
Annyit játszottak velem hogy nagyon elfáradtak,mikor elmentek  utána apa meg anya szaladtak/ki merre lát/fürdővizet és kaját csinálni,negyed óra nem kellett a pancsinak és evésnek 7kor már aludtam is!
Holnap reggel negyed 8tól délután fél4ig apa dolgozik,ugyhogy anya fog szórakoztatni!2hónapig itthon volt apa most rossz nélküle!:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése