2010. július 25., vasárnap

Szombat

Ma igazán korán költöttem anyát!5 órakkor,de csak addig nyöszörögtem amíg fel nem ébredt!Fél 7körül próbált etetni de nem igazán voltam éhes!Aztán 9kor csak elaludtam,anya nagyon fáradt volt meg fájt mindenem.Apa felébredt,anya felkészítette az ebédet meg nekem főzött.Tököt,hihetetlen de ezt megettem,a brokkolit nem 3szor próbálta anya és nagyon öklendeztem tőle,1 bébiételes üveggel megettem és még 60ml tápszert.Aztán el is aludtam!Anya ebéd után lepihent,apa megetetett,/husit kaptam krumplival!/
nem nagyon tudott tőlem aludni  mert láttam hogy fekszik az ágyon kiabáltam neki mert nem szólt hozzám.
Letettek a szőnyegemre,ott forgolódtam,nézztem a tvt!anyára mosolyogtam,nem haragszik azárt mert kevesett tudott aludni!
Aztán egy délutáni "roham",jött mami,a 2 nővére és Dezső papi!Nagyon örültek nekem!Jól megszeretgettek,anya azt hitte megéhezem de szerinte el is felejtettem igy 6 körül ettem de uy elfáradtam hogy közben elbóbiskoltam!Megfürdetett anya megittam a tejcsit és már 7 órakkor aludtam,kicsit késöbb felébredtem,néztem a tvt,elhelyezkedtem és visszaaludtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése