2010. július 20., kedd

Hétvége

Hazamentünk pénteken mamiékhoz segíteni mert festettek!Nagyon jó kislány voltam!Maminak még kacagtam is mikor puszilgatot és nagyon örült!Aznap este megint produkáltam magam fél 11ig!Szombaton a nagy melegbe sokat pancsiztunk,anya vízes törölközöt rakott a nyakába,apa szalmakalapot vett fel!De nekem volt a legjobb a kádba strandoltam!Déltől meg a hűs szobában aludtam 3 órán keresztül!
Másnap reggel már 5 órakkor ébren voltam,akkor már mami és anya ébren voltak!Mire tati meg apa felébredtek én már ettem és kint szundiztam a babakocsiban,jó hűvös volt!
Délelött jött dédimami is,egész nap ő fogott,jó volt nekem!Anyáékat figyeltem jönnek-mennek...aztán délután hazahozztak bennünket.
Végre itthon....nagyon jó,a kiságyam,az állatkáim....és egy gyors ellenőrzés a hosszú hétvége után hogy megvan-e minden a lakásban!:)Igen,minden a helyén:)
Este hamar pancsiztunk,bevettem egy üveg tejet és már szundiztam is reggelig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése