2011. január 7., péntek

Tescoba és keresztéknél

Kedden tatával bementünk Szolnokra.Mama 4ig dolgozott addig bementünk keresztékhez.
kati nénjéék is otthon voltak meg keresztanyu is,dec.31-el megszünt a szerződése a rendőrségen igy vlsz.visszamegy virágot kötni.
Elmentünk mamiért az oviba,én is bementem.Nagyon megörültek az ovonénik,dadusnénik.nagyon komoly voltam végig és bújtam mamához!Nagyon tetszettek a gyerekek és a játékok!
Kis idő múlva mentünk is a Tescoba vásárolni,történt 2 dolog is!
Az egyik:tata és anya a tejet pakolták és én kétségbe esve sírtam és anyának kiabáltam hogy ne hagyjon itt!(any aírja kb.10 lépéssel mentem messzebb mint a babakocsi!Rövid a "póráz":)
a másik:pénztárnál álltunk mikor hátul a vádlimat átfogta a 2 kicsi lábával!:)
Hazafelé menet elmentünk még dédihez vittünk neki is tejet!azán a kcsiban már sötét volt,én nagyon nem szeretek sötétben lenni és egész úton kiabáltam!
Hazaérve azt figyeltem ki mit csinál,nehogy tatám elmenjem már!anya miest kilépett  a szobából sírtam utána!
Egyszer csak megszólaltam a kiságyban:Anya!Adjá'tatá'!(Anya írja:már vittem is a tatájához!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése