2011. január 4., kedd

Szenteste(nap)

Már délelött beállította apa az előszoba sarkába a fenyőt(tetszett,mondtam hogy:hőőő)/műfenyőnk van évek óta!a gázcsőn már régóta fennt volt a karácsonyfa villogó!
Ebéd után előkerültek a díszek,gömbök,hullócsillagok,csengő,csúcs,jégcsapgirland,boák minden csillogó villógó...addig én az ágyikómban játszottam.
Mikor kész lett a Jézuskánk anya angyalka ruhába öltöztetett,mama és tata nagyon megörültek,nem tudták hogy én leszek az egyik ajándék!Feldíszítve még jobban tetszett a fa,csodálkozva tátott szájjal hőőő-ztem!Nevettem!
Ezután átadtuk az ajándékokat!Én is kaptam sok mindent,sárga lepedőt,nyávogó(doromboló,morgó)cicát,egy szivárvány kutyust,sárga csillámporos mellényt,hintőport,tata tesójától(Rózsától)egy nagy szaloncukrot,mint kiderült egy banán.:)Másik tesójától(Marikától)egy rénszarvas plüst,tényért kanállal,villával és millió-millió puszit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése