2011. január 4., kedd

Első buszozás

December 28-án ugy döntöttek anyáék hamár apa is itthon van,elmegyünk busszal Földvárra,Terike mamáékhoz.Busszal nagyon olcsó nekünk!Én is kaptam egy regisztrációs jegyet!9 órási busszal indultunk eléggé hideg volt,de én nem fáztam csak anya!Mire Szolnokra értünk és el is aludtam és Földváron ébredtem!Mamáéknál nem aludtam csak visszafelé,szintén Szolnokig!Délután lekéstük a buszt,de szerencsére nemsoká jött egy másik,anya ennek nem örült és arra is gondolt hogy visszamegyünk és ott alszunk,nekem jó volt mert levegőztem!Már a Rékasi buszon minden bajom volt,éhes voltam,el is ültem magam de a legnagyobb baj az volt hogy SÖTÉT volt!
Felért egy nagy kirándulással,any anagyon elfáradt és átfázott,de azért jó volt!
Én is nagyon élveztem és ez megnyugtató!A buszpályán van egy nagy kék kijelző hát ez nagyön tetszett nekem és a sok ember is!Apa cicája"Timi"pedig ott van mamáéknál,amikor megláttam meg akartam fogni,nagyon tetszik nekem,mondtam is neki hogy:te!!!Mentem volna hozzá,de nem engedtek mert kicsi vagyok!((Anya írja:azt hiszem ha Regi a nyáron összetalálkozik "Timivel"neki annyi lesz,szerencsére állja a nyúvasztást,strapabíró cica:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése