2011. január 2., vasárnap

karácsonyi készülődés

Ez lesz az első közös karácsonyunk!
A készülődés a végletekig tolódott!Ajándék vásárlás még elötte való nap volt és csomagolás is.Aznap volt anyának a szülinapja,mennie kellett az orvoshoz is,igy mentem vele én is,kipróbáltuk az új(ajándékba kapott)autósülést is!Voltunk dédimaminál is,vásároltunk!Már majdnem hazaértünk mikor végre elaludtam(délben)és 3 órán át aludtam.így anya be tudta csomagolni az ajándékokat,meg kaját csinált nekem és még volt pár dologra ideje!
Egy nap szerencsére apa itthon volt karácsony hetében,igy akkor sütötték anyával a karácsonyi sütiket!
Nagyon figyeltem őket mit hogy csinálnak!Sütöttek linzert(karácsonyfa és szivecske alakút)csoki volt rácsurgatva,hagymás pogácsát,banános muffint,persze anyának is volt szülinapi tortája(csúszott 1 napot az egész mert mama dolgozott meg apa is),szóval anya tortája gesztenyés volt egy nagy szívtorta 27es gyertyával,nagy ámulattal figyeltem!mikor mama hazaért elkészítette a töltött káposztát(hajnali 1re lett kész)
Másnap pedig halászlét csinált,anya is segített neki,én pedig a fejemen egy tállal bohóckodtam!
Kaptunk az oviból mézeskalácsot(anya írja:szerettem volna sütni de már se erőm se kedvem nem volt,igy jó hogy kaptunk:):)egyik anyuka vitte a csoportnak,mama meg hazahozta ami maradt mert a kukába ment volna:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése