2010. május 16., vasárnap

Ezek történtek....folytatás



Egy hetes korom óta szokom a levegőzést,először csak a szobában volt nyitva az ablak,meg hetente azért egyszer voltaam levegön hogy szokjam!Anyáék vettek egy szép babakocsit igy el tudunk menni sétálni is!Először március 15én tettünk egy sétát hármasban!Én az utat végig aludtam!

III.25.
Este 9kormég én a tv-t akartam nézzni.Apa fejétől nem láttam igy kukucskáltam.Mama bejött és mellém jött de sötét volt és megijjedtem tőle,de annyira hogy felsírtam és apához bújtam!Ők nagyon megsajnáltak,de előtte meg jót nevettek!

Március végén anyának nagy boldogságot okoztam,megfogtam a vállát és bújtam hozzá!
Annyira jó kisbaba vagyok hogy IV.10óta már kibírom az éjszakát hajnali evés nélkül is!Este 8-9kor már alszom a kis ágyikómban!Elötte is csak hajnali 2kor vagy 4kor voltam ébren!
De azért nappal 2 óránként eszek!Délelöttöket végig alszom/addig anya csinálja a dolgát/délután csak egyszer alszok,de nem mindig,este 7kor fürdés,elötte-utána evés és már alszom is!

III.31-egy hétig anya Pestre járt kezelésre addig Jani tati vigyázott rám és Terike mama!Nagyon kerestem anyát de sehol sem találtam mindkettőnknek nagyon nehéz volt,pedig reggel ment anya este felémeg mát itt is volt,rögtön cici kellett mikor megláttam anyát és megnyugodtam.

IV.közepén elkezdtem gügyögni,anya úgy meghatódott hogy örömében sírva fakadt!

Sajnos V.12én tudott anya utoljára cicit adni nekem mert gyógyszert kell neki szedni,így én csak tápszert kapok,de szépen növök tőle és szeretem!

1-2 hónapja csak annyi baj van a fürdéssel hogy én állandóan meztelen lennék meg fürdenék,már pancsolok is!Annyira szeretem ezt az egészet hogy mikor anya elkezd öltöztetni és mint a sziréna bekapcsolok.Ugy ordítok hogy a tvt se hallják tőlem!De mikor kész vagyunk a kaja megnyugtat és végre alhatok!

Van pár dolog ami vicces,pl az alvási pozícióm,reggelre igy fekszem...vagy keresztbe...!

alvás Éva mami kezében


Így nézem a szekrényt...




és biggyesztem a számat!Tatinak nagyon tetszik!:)
Apával alszom...

1 megjegyzés:

  1. sziasztok
    nagyon édes alvó pozíciókat tud felvenni a csajszi:)annak idején Bogit is csodáltam emiatt..de régen is volt!!!!biztosan nehéz lehetett anya nélkül mindkettőtöknek...túl vagytok rajta..puszi

    VálaszTörlés