2010. május 26., szerda

Napokban..

2010.V.25.
Ma oltás volt,2őt is kaptam,mire anya felöltöztetett meg is nyugodtam!Utána nagyon bújtam hozzá!
Lázam nem volt,csak sokat aludtam meg keveseket ettem!
Már 63cm és 6930gr vagyok!Anyáék ma krumplival akartak megetetni!
Valami förtelmes volt,talán almával megeszem...mert magába,nem jó!Kilököm a nyelvemmel,köhögök,fuldoklok töle és még sírok is!Egész nap apáztam!

2010.V.24.Pünkösd
Mama és Tata jöttek ma hozzánk!Ez a mama felfordította a lakást,egész nap takarítottak anyával!Tata azt hiszi sokat alszok,állandóan altatni akart,de én ébren voltam mert itt voltak.Olyan jó volt össze-vissza puszilgattak!Mama hozott nekem egy tortát is mert most voltam4 hónapos!Este már negyed 8kor aludtam fáradt voltam!

2010.V.21.
Dédimami és tata jöttek hozzánk!Egész délelött mamiztam,simogattam az arcát és bújtam hozzá!De jóóó volt...Aztán délelött apa adott nekem almát,nagyon ízlett!Szeretem!

2010.V 20.
Anyának menni kellett vérvételre,jött értünk tata.Én a kocsiban aludtam.Hangosan korgott a hasam de nem ébredtem fel csak 11kor!Mentünk dédimamihoz a vérvétel után és délutánig ott voltunk aztán mentünk apáért a munkahelyére és ugy jöttünk haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése