2009. november 11., szerda

Első idők történései...

Az első 8 hétben elég sokat szenvedtem és fájt mindenem.Onnan kezdve varázsütés szerűen elmúltak a fájdalmaim.Megszünt a gyulladás,forróság és a gyógyszerekre sem volt szükségem!Ekkor jött valami...hányikáltam!!!Nem mindig és nem mindentől,1-2 dologgal igen-igen megszenvedtem és néha az ágyba is megfeküdtem!Még mai napig is elkap 2-3 hetente!De kijön és utána jól vagyok!Igazából nem is étel váltja ki hanem a hörghurut váladék.A gyomorégés is elég sűrűn előjön,valamikor ételtől,de valamikor az időjárás hozza magával.Hűvösebb időben te sem mocorogsz.De este a saját"babamozi"nem maradhat el és mindig szórakoztatsz.Na persze csak nekem!Valamit érzel,mert ha apa nézi mit művelsz abba hagyod!Már azt is"megérzed"ha néznek???

Első jeleket rólad aug.18.án éreztem.Nagyon-nagy meleg volt,apát vártuk az árnyékban.,a suli elött.Éreztem a kis pillangók repdesését,rögtön tüdtam hogy te vagy az!
Aug.20án már egész nap éreztem!Csodálatos volt!Utána semmi,vártam és vártam....
Szeptember 10én este sokkal erősebben éreztem és láttam is!Ez volt az igazi!Az első!Aztán már minden nap éreztem kicsit!Apa névnapján/és talán a tiéden!szept.29én este,már rendesen szemmel is lehetett látni ahogy fickándozol!Apa nagyon sokára tudott kilesni,mert ha szóltam neki hogy mocorogsz rögtön abba hagytad!Ha a kezét a hasamra tette,akkor is,de ha levette újra kezdted!A 23.hét óta rettenetesen meg vagyok őrülve az édesért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése