2010. november 7., vasárnap

Hosszú hétvége

Vasárnap tata megígérte hogy elvisz bennünket Földvárra.Az óraátállítás eléggé megzavart mindenkit!
Hajnali 5kor keltem,enni kértem de nem maradtam meg az ágyanban igy anya kivételesen magához vett és összebújva aludtunk még másfél órát!Apa csodálkozva nézett hogy ott alszok köztük.Aztán jött tati,mami és kerestek,akkor ébredtem,természetesen mosolyogva.Reggeli után anya főzött nekem hamit,addig bepakoltak a kocsiba,mindenki elkészült.Én indulás elött elaludtam mikor apa betett a gyerekülésbe felébredtem.
Az utat figyeltem,apa és tata vettek Terike mama névnapjára(utólag)virágot.
Fél 1ig bírtam a gyűrődést,aztán ibdultunk hazafelé még bementünk dédimamihoz.
Nem bveszéltem neki,csak az úton hazafelé.
Másnap apa kezdte délután a munkát igy anyával maratdtam volna mert tata meg mama mentek a temetőbe meg Irénke dédimamihoz az idősek otthonába.
Mi is elkészültünk és mentünk velük.Irénke dédimami le is jött a kocsihoz.Anya meg mami felmentek hozzá addig tati vigyázott rám!
Azt mondta mami nagyon szép vagyok megpuszilgatott én meg mosolyogtam rá és megsimogattam az arcát!
Vittünk neki ebédet,aztán mentünk Eszti dédihez,kivittük a temetőbe anya is gyújtott mécsest!
Hazavittük és utána még elmentünk vendégségbe keresztanyuhoz meg Kati néniékhez!
Meg is etettek,játszottunk,puszilgattak de aztán 5 óra körül jönni akartam haza.Így sötétben jöttünk haza.
Misi tatáék ideadták az etetőszéket de nem igazán tudok benne ülni.
Mostmár nem azt hajtom hogy tata,hanem anya,anna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése