2010. október 1., péntek

Beteg lettem...

Péntek este elég nyugtalan voltam és nem akartam aludni.Megvártam apát is....és sokáig fennt voltunk.Talán névnapi ajándék...mondtam apának hogy apa.És még azt hogy hej te,baba,mama(ezt már szombaton is hallotta mama és anya).Apának egyfolytában ezt hajtottam este 11kor.Nagyon örült neki!
Utána viszont anya ringatott és miest letett az ágyba ordítottam(fájt a pocakom)párszor fent voltunk éjszaka!Hajnali 5körül keservesen zokogtam,anya már tudta mikor hozzá ért a kezemhez,arcomhoz hogy ez bizony láz!
Délelött lázcsillapítás után felkerestük a doktorbácsit,felső légúti fertőzésem és torok gyulladásom van.Kaptam gyógyszert,lázcsillapítót!
Most anya és mama ápolnak!

1 megjegyzés:

  1. sziasztok
    ebben az időben nem is csodálkozom, hogy össze szedett valamit Regina..gyors gyógyulást..küldjük a gyógypuszikat

    VálaszTörlés