2010. június 26., szombat

Jani tata szülinapja

VI.20.

Drága tatikám ma lett 54éves.Apa sütött neki egy rumpuncs tortát sok mazsival.Mamikám délután jött hozott nekem egy csomó ruhát és tati üzente ha van kedvünk menjünk be Szolnokra és aludjunk ott.Összeszedték anyáék a cuccot,beültünk a kocsiba,elöbb átmentünk dédimamit meglátogatni az idősek otthonába és utána mentünk tatiékhoz.Mami minden héten megy dédihez,anya már 3 hnapja nem volt nála és már nagyon akart menni,mielött megszülettem havonta egyszer vagy többször ő is ment!
Mikor hazaértünk tati nagyon megörült nekünk!
Este viszont jöttek a problémák nem bírtam aludni,hiába volt ott a kocsim...a zsiráfom....nem otthon voltam tudtam,nem azok az illatok,nem a kiságyam....
Anya kezében aludtam mint a bunda de mikor le akart tenni ordítottam!Éjfélkor nem sírtam csak rugdostam a babakocsit,mert kitakaróztam és fáztam.Azt vártam valaki felébredjen....mami feje mellett aludtam,szegény azt sem tudta hol van mert másik ágyon aludt.Tati nagyon megörült anya meg arra ébredt fel hogy tati mondogatja -hozzd már ide közénk!!!
Anya odajött és megkérdezte miért nem alszok ilyenkor én meg behúztam a nyakam és mosolyogtam,tudtam hogy nem szabad!
Tatinak küldtem puszit is!Ujjabban ezt csinálom,meg simogatok,bújok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése