2010. március 14., vasárnap

Születésem története

Az egész az utolsó uh után történt!Már nem jöhettünk haza mert a szívhangom nem volt kielégítő,ezért anya a vajúdóba került!Apa és tata hazamentek a kórházi csomagért!Kicsit szomorúak voltak amiért anyát nem engedték haza,de másrészt örültek mert max.1 hét múlva megláthatnak végre,és az is kiderül kisfiú vagy kislány vagyok!Délután 3tól este 11ig figyeltek NST-n,aztán 22én reggel 5töl fél 9ig!De semmi jót nem mutatott az NST!Az orvosok összeültek és megbeszéték hogy várjanak e még egy hetet,vagy sürgösen vigyék anyát a műtöbe!Az utóbbi mellett döntöttek!
Másfél óra múlva anya készen állt a műtétre és apát sírva hívta hogy ne menjen dolgozni mert nemsoká megszületek!/persze örömében/Gyorsan pörögtek az események.A műtöbe menet már apa és tata az ajtó elött voltak!Pont az a doktorbácsi volt ott akihez anya járt tanácsadásra!Amikor kiemeltek anyacsak azt kérdezgette kisfiú vagy kislány.Amikor mondták hogy kislány anya majdnem sírva fakadt a boldogságtól,és nagyon örült hogy teljesült a vágya!Engem elvittek megfürdetni,öltöztetni de elötte alaposan megvizsgáltak mert elöbb ékeztem 4 héttel!Már várt a gyerekorvos hogy elvisz a koraszülött osztályra,de én erös voltam igy anyával maradhatam!
Anyát elvitték a gyerekágyas osztályra  a steril szobába,elötte közölték vele az adatokat,2630gr és 50cm,erős,egészséges kislány,még a mütét közben egy pillanatra megmutattak anyának és a hatalmas szemeimmel csak nézztem anyát!
40perc után már apa és tata is megnézhettek!2,5óra múlva már mama is jött!
Anya 19órát feküdt,nem mozoghatott az érzéstelenítés miatt!Szerencsére hamar felépült és minden rendben ment!Nekem már2 óra múlva hiányzott és kerestem,gyorsan vitt is a kedves csecsemős növérke anyukámhoz!24óra múlva anya átpakolt a babás szobába és onnatól kezdve együtt vagyunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése